Ga naar de inhoud

Procesbeheerder/Business analist

Functie

Als procesbeheerder/business analyst bij het Management Team Commerciële Organisatie ben je verantwoordelijk voor de continue analyse en verbetering van bestaande processen en het (bege)leiden van veranderingstrajecten. Zo draag je bij aan de optimalisatie van de werking van de organisatie.

Als procesbeheerder bij de commerciële organisatie binnen Argenta sta je in voor:

  • Proces management (dashboards/KPI’s/BPMN): je brengt de interne en externe ontwikkelingen van de toegewezen processen in kaart en je ontwerpt en bepaalt, samen met de gebruikers, meetpunten voor proactieve procesanalyse en procesoptimalisatie.
  • Proces analyse: je verzamelt, bewerkt, interpreteert en analyseert relevante data. Op basis van deze analyses stel je (beleids)aanbevelingen voor.
  • Business project management: je werkt projectmatig aan allerhande projecten waarbij je vlot speelt met zaken zoals scopebepaling, tijd- en budgetbewaking, risicoanalyse…
  • Business analyse: binnen projecten capteer en challenge je de behoeften van de business en sta je in voor de gefundeerde analyse van de aangebrachte oplossingen.
  • Change management: je staat in voor het uitwerken en uitvoeren van veranderingsacties- en projecten om de interne en externe klantbeleving te verhogen.
  • Rapportering: je rapporteert aan de leiding rond de performantie van de aan jouw toegewezen operationele processen. Hierbij integreer je ook steeds een gefundeerd advies tot de te nemen acties.

Management Team Commerciële Organisatie focust zich onderstaande 4 domeinen. Als procesbeheerder kan je ingezet worden op elk domein. Gemeenschappelijke noemer: steeds front-office processen.

  • Product management: nieuwe producten bedenken en producten beheren
  • Distributie: de kantoren aansturen, opleiden en begeleiden om de klanten zo goed mogelijk te bedienen en de business plannen te behalen
  • Distributieondersteuning: ondersteunende en administratieve activiteiten voor het kantorennet (panden zoeken, verbouwen, verhuis), opstellen en opvolgen van contracten…
  • Marketing en Digitaal: campagneplan definiëren en uitvoeren, beheren van de digitale kanalen…

Profiel

  • Je beschikt over een masteropleiding of je hebt gelijkwaardige ervaring
  • Affiniteit met de bank- of verzekeringssector vormt zeker een troef
  • Je hebt 2 tot 8 jaar ervaring in change en procesmanagement en je hebt een doorgedreven kennis van BPMN
  • Door je sterk ontwikkeld analytisch vermogen ben je in staat om grote hoeveelheden informatie (o.a. processen) te analyseren, visualiseren, synthetiseren en verbeteren
  • Je beschikt over een helicopterview waarbij je toch ook kan inzoemen op details
  • Je bent communicatief en hebt een positieve ingesteldheid. Ook ben je een echte teamspeler
  • Je bent resultaatgericht en actiegericht
  • Door je leergierigheid zie je het verwerken van grote pakketten informatie als een fijne uitdaging
  • Voor een weldoordacht advies kan men steeds bij jou terecht
  • Je omschrijft jezelf als sterk in overtuigingskracht
  • Je gedijt goed in een omgeving in continue verandering
  • Plannen en organiseren doe je als de beste

Aanbieding

Wat bieden wij?

  • Een zelfstandige job met veel verantwoordelijkheid, ruimte voor eigen initiatief en om mee te denken over kansen en innovaties
  • Een zeer prettige werksfeer met professionele collega's waarbij rekening wordt gehouden met een goede balans tussen werk en privé, waaronder flexibele werktijden.
  • Een leuk team van een 10-tal procesbeheerders dat successen en ervaringen deelt (o.a. tijdens de middagpauze die ze vaak samen nemen)
  • Een aantrekkelijke brutoverloning aangevuld met een mooi pakket extralegale voordelen zoals sociaal abonnement, 30 vakantiedagen, eco- en maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en mogelijkheid om in te stappen in cafetariaplan,
  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • De kans om mee te werken aan de groei van onze dynamische en gezonde bank
  • Een job met glijdende werktijden op het (ook met het openbaar vervoer) zeer vlot bereikbare hoofdkantoor van Argenta in Antwerpen

Contact

Wie contacteren?

Gebeten door processen? Steeds erop uit om zaken te analyseren, aan te pakken en te verbeteren? Niet afgeschrikt door de mogelijkheid om een uiterst brede range aan projecten op je schouders te krijgen? Aarzel dan niet en solliciteer vandaag nog!

Meer info: Joachim Muls, Senior Recruiter bij Argenta.
joachim.muls@argenta.be

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...