Ga naar de inhoud

Pieter Calliauw

Na wat quality time met zijn dochtertje, begint Pieter rond 8.15 uur aan zijn dagtaak bij Argenta. Hij werkt er als teamleider klachtenbeheer. Een functie waarin klantgerichtheid meer dan ooit centraal staat.

Carrièrekansen
2,5 jaar geleden startte Pieter bij Argenta als specialist sociale media. Hij tekende de volledige strategie uit en implementeerde die in het kantorennet. Via de verschillende sociale media pikte hij heel wat relevante informatie en feedback van onze klanten op. Daarin verdiept hij zich nu verder, vanuit zijn functie als teamleider klachtenbeheer.

Plaats voor ideeën en initiatieven
Pieter vertelt ons dat er bij Argenta altijd ruimte is voor verbetervoorstellen. Alle mogelijke ideeën die bijdragen tot een meer efficiënte manier van werken, zijn welkom. Die mentaliteit geeft Pieter het gevoel een echte meerwaarde te zijn binnen het bedrijf.

Teamwork en collegialiteit
Bij Argenta draait alles om collegialiteit. Initiatieven als samen gaan lunchen of na het werk een glaasje drinken, zorgen ervoor dat je als nieuwe collega het bedrijf en de collega’s snel beter leert kennen. Wat natuurlijk bijdraagt aan een optimale samenwerking en een fijne werksfeer, waardoor je als team nog betere resultaten neerzet.

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...