Ga naar de inhoud

Customer Experience Expert

Functie

Als customer experience expert maak je deel uit van het Strategische Marketingteam van Argenta en ontwikkel je een visie en beleid op een geïntegreerde end-to-end customer experience voor onze klanten en prospecten in alle kanalen (touchpoints) binnen het toegewezen verantwoordelijkheidsdomein (Dagelijks Bankieren en Klant / Lenen en Verzekeren / Beleggen). Je definieert deze voor de verschillende producten van Argenta en rolt deze uit met als doel de klanttevredenheid te realiseren.

Wat je precies doet?

  • Je analyseert de verwachtingen van de klant.
  • Je ontwikkelt een strategische visie op een geïntegreerde end-to-end klantenervaring.
  • Je definieert de end-to-end klantenervaring voor de producten van Argenta in alle touchpoints.
  • Je initieert de uitrol van de customer experience en de touchpoints in samenwerking met de betrokken afdelingen (Online, Kantoren, Care).
  • Je stelt KPI's op en zorgt dat de klantenervaring gemeten kan worden.
  • Je meet de klantenervaring op een continue wijze en rapporteert hierover naar de organisatie.
  • Je definieert een customer experience roadmap gericht op een continue optimalisatie van de customer experience en de onderliggende processen in samenwerking met de betrokken afdelingen.
  • Je bouwt en onderhoudt een stabiele relatie en communicatiestructuur met de interne (departement overschrijdende) en externe stakeholders (leveranciers, consultants, mediapartners, kantoorhouders, enz.) en bouwt nieuwe partnerships op, met als doel (nieuwe) informatie op de correcte manier beschikbaar te stellen, kennis over te dragen aan anderen en een goede samenwerking te ontwikkelen of bevorderen.
  • Je draagt het customer experience gedachtengoed uit en enthousiasmeert andere afdelingen om bewustwording te creëren en het natuurlijk aanspreekpunt op vlak van customer experience te worden.
  • Je volgt relevante in- en externe trends met betrekking tot het vakgebied.
  • Je participeert in proces- of projectteams.
  • Je staat in voor het uitdragen van het innovatief vermogen van de organisatie.

Profiel

Een supermens hoef je niet te zijn om bij Argenta te werken. Gewoon jezelf zijn is prima. Bij ons geen zware protocols of strikte dresscodes. We houden het liever eenvoudig en ongedwongen.

Luisteren naar collega’s vinden we vanzelfsprekend. Teamspelers hebben dan ook een streepje voor. En vooral teamspelers die pragmatisch werken, gaan voor een positieve aanpak en focussen op de essentie. Geen problemen, maar oplossingen. Geen blabla, maar klare taal.

Innovatie, sensitiviteit, oplossingsgericht, verbinder, visie, kritisch en ondernemend zijn woorden die jou perfect omschrijven.

Je theoretische bagage

  • Je hebt een master denkniveau en kan terugblikken op minimum 8 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt ervaring met het opstellen van strategische en tactische plannen.
  • Je hebt een goede kennis van customer experience, klantenfeedback & mutichannel management.
  • Jouw kennis van het Nederlands is zeer goed (gesproken en geschreven) en je spreekt ook Engels.
  • Heb je affiniteit met of ervaring in de bank- of verzekeringswereld, dan is dat uiteraard een voordeel.

Aanbieding

Er zijn 101 redenen om voor Argenta te werken. Deze vacature is te kort om ze allemaal op te sommen maar dit willen we je zeker al meegeven:

  • Werken bij Argenta is werken bij een duurzame werkgever in hartje Antwerpen.
  • Je voelt je meteen welkom bij ons. Je komt terecht bij fantastische collega’s die klaarstaan om je te helpen.
  • We luisteren naar jou en investeren in je carrière. Zo krijgt je talent alle kansen. Maar niet ten koste van alles. Bij Argenta heb je ook nog tijd voor wat anders. Gezonde groei, noemen we dat. 

Ontdek alle 101 redenen om voor Argenta te werken

 En het financiële plaatje?

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een marktconforme brutoverloning
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Cafetariaplan (je kunt het bedrag van je 13de maand inzetten om aan voordelige voorwaarden bijvoorbeeld een nieuwe fiets, een nieuwe smartphone of extra verlofdagen aan te kopen)

Contact

Heb je een vraag over deze vacature? Stuur dan een mailtje naar Evelyn Kerstens via jobs@argenta.be.

Wil jij onze nieuwe customer experience expert worden? Solliciteer dan snel online!

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...