Ga naar de inhoud

Dossierbeheerder kantoorovername

Functie

 

Als dossierbeheerder kantoorovername sta je, samen met je collega’s, in voor de administratieve begeleiding van (startende) kantoorhouders in het kantoorovernameproces. Je begeleidt deze (startende) kantoorhouders van A tot Z met de administratie rond het overnemen/opstarten van een kantoor. Op die manier draag je sterk bij aan hun succesvolle start.

Het team Kantoorovername werkt met een 5-tal dynamische medewerkers aan de vlotte start en stop van kantoren.

 

Wat doe je concreet?

  • Je behandelt zowel schriftelijk als telefonisch vragen van (startende) kantoorhouders met betrekking tot het overnameproces. Deze kunnen zeer uiteenlopend zijn.
  • Je staat in voor verschillende beheerstaken zoals de registratie van persoonsgegevens van kantoorhouders, het opmaken en toevoegen van info aan het opstartdossier (financiële info, huurovereenkomsten, handelsagentuurovereenkomsten, opleidingsplannen, volmachten, ...) en het informeren van de interne stakeholders (ICT, Facilities, HR, etc). Dit om een vlotte en tijdige start/stop te bewerkstelligen
  • Je biedt ook logistieke administratieve ondersteuning aan de startende kantoorhouders zoals de controle van FSMA inschrijvingen
  • Als verantwoordelijke voor het hele proces sta je ook in voor de officiële afsluiting. Dit doe je door de kantoorhouder uit te nodigen en te begeleiden bij het tekenen van de nieuwe handelsagentuurovereenkomst.
  • Logischerwijze sta je in voor het managen en delen van alle info met je collega-beheerders opdat een vlekkeloze administratie gewaarborgd kan worden.
  • Naast het nauw opvolgen en coördineren van jouw dossiers lever je ook proactieve bijdragen aan het kritisch bekijken van- en het continu verbeteren van de werkprocessen.

Profiel

Je persoonlijkheid

 

Een supermens hoef je niet te zijn om bij Argenta te werken. Gewoon jezelf zijn is prima. Bij ons geen zware protocols of strikte dresscodes. We houden het liever eenvoudig en ongedwongen.

 

Luisteren naar collega’s vinden we vanzelfsprekend. Teamspelers hebben dan ook een streepje voor. En vooral teamspelers die pragmatisch werken, die gaan voor een positieve aanpak en focussen op de essentie. Bij Argenta zoeken we medecollega’s die met een groot verantwoordelijkheidsgevoel, oplossingsgerichtheid en zin voor initiatieven.

 

De persoon die we zoeken vindt het fijn om zijn/haar klantgerichte houding dagelijks te kunnen inzetten. Je onderhoudt dan ook vele contacten in beide landstalen. Mondelinge (en liefst ook schriftelijke) communicatie in het Frans is dan natuurlijk wel essentieel. Dit naast je perfecte beheersing van het Nederlands.

 

Je ervaring

  •  Naast het nauw opvolgen en coördineren van jouw dossiers lever je ook proactieve bijdragen aan het kritisch bekijken van- en het continu verbeteren van de werkprocessen en werkinstructies.
  • Je beschikt minstens over een bachelordiploma of je kan aantoonbare ervaring voorleggen.
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring in een kantorennet (bank of verzekeringen) en je hebt kennis van krediet- en bankbemiddeling. Dit is echter geen must. We leiden je natuurlijk op in deze materie.
  • Uiteraard beschik je over sterke organisatorische en administratieve vaardigheden. Dossieropvolging van A tot Z is jouw ding!
  • Deadlines en doelstellingen schrikken jou niet af en je zet ook op moeilijke momenten door. Je bent resultaatgericht en kunt het overzicht over verschillende taken bewaren en prioriteiten detecteren.
  • Je hebt een goede kennis van Word en Excel en kan je snel inwerken in nieuwe pakketten.

Aanbieding

Wij bieden:

 

Er zijn 101 redenen om voor Argenta te werken. Deze vacature is te kort om ze allemaal op te sommen maar dit willen we je zeker al meegeven:

 

  • Werken bij Argenta is werken bij een duurzame werkgever in hartje Antwerpen.
  • Je voelt je meteen welkom bij ons. Je komt terecht bij fantastische collega’s die klaarstaan om je te helpen.
  • We luisteren naar jou en investeren in je carrière. Zo krijgt je talent alle kansen. Maar niet ten koste van alles. Bij Argenta heb je ook nog tijd voor wat anders. Gezonde groei, noemen we dat. 

 

Ontdek alle 101 redenen om voor Argenta te werken.

 

En bovendien:

  • Een functie met heel wat verantwoordelijkheden, zelfstandigheid en ontplooiingskansen
  • De kans om mee te bouwen aan het Argenta van de toekomst
  • Een job in het hoofdkantoor van Argenta in Antwerpen, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Glijdende werktijden
  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk brutoloon
  • Een hospitalisatieverzekering
  • Een groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Een cafetariaplan (je kunt het bedrag van je 13de maand inzetten om tegen voordelige voorwaarden bijvoorbeeld een nieuwe fiets, een nieuwe smartphone of extra verlofdagen aan te kopen)

 

Contact

Wie contacteren?

 

Wil jij, samen met een sterk en dynamisch team, je schouders hieronder zetten?  Aarzel niet en solliciteer vandaag nog via evelyn.kerstens@argenta.be

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...