Ga naar de inhoud

Ervaren Adviseur Payroll en Arbeidsvoorwaarden

Functie

Het team Payroll en Arbeidsvoorwaarden staat in voor de correcte administratieve ondersteuning en het geven van sociaal-juridisch advies op het  vlak van loon- en arbeidsvoorwaarden aan medewerkers en management van Argenta’s hoofdzetel in Antwerpen. 

Wat je als adviseur payroll en arbeidsvoorwaarden concreet doet?
  • In eerste instantie ben je het aanspreekpunt voor onze medewerkers en leidinggevenden met vragen rond onder andere loon, tijdsregistratie, cafetariaplan en sociale wetgeving. Je adviseert hen zowel face to face, telefonisch als via e-mail.
  • Je werkt op een pragmatische en efficiënte manier oplossingen uit voor een grote diversiteit aan dossiers en zorgt uiteraard ook voor een tijdige en correcte loonberekening via eBlox.
  • Je werkt met een grote hoeveelheid aan informatie en je bent ook verantwoordelijk voor de controle op de datakwaliteit en de gemaakte berekeningen. Je werkt daarvoor samen met andere collega’s en externe partners.
  • Ten slotte denk je ook altijd kritisch na over de verdere ontwikkeling van de afdeling en neem je een actieve rol op in het optimaliseren van de werking van het team.

Profiel

Je persoonlijkheid

Een supermens hoef je niet te zijn om bij Argenta te werken. Gewoon jezelf zijn is prima. Bij ons geen zware protocollen of strikte dresscodes. We houden het liever eenvoudig en ongedwongen.

Luisteren naar collega’s vinden we vanzelfsprekend. Teamspelers hebben dan ook een streepje voor. En vooral teamspelers die pragmatisch werken, die gaan voor een positieve aanpak en die focussen op de essentie.

Geen problemen, maar oplossingen. Geen blabla, maar klare taal.

Uiteraard bezit je sterke communicatieve vaardigheden. Je komt immers in contact met verschillende stakeholders. Je bent klantgericht en je brengt ook moeilijke boodschappen begrijpelijk en kernachtig over.

Ten slotte werk je graag in een omgeving die voortdurend evolueert en ben je stressbestendig en resultaatgericht. Je hebt ook een kritische houding en denkt oplossingsgericht om zo een optimale (samen)werking te realiseren.

Je ervaring
  • Je hebt een relevante opleiding gevolgd en je kunt ook terugvallen op minstens 5 jaar ervaring in payroll en loonadministratie
  • Dankzij je ervaring heb je een goede kennis van de sociale wetgeving en heeft ook eBlox weinig geheimen voor jou.
  • Je drukt je perfect uit in het Nederlands en kunt je goed behelpen in het Frans.


Aanbieding

Er zijn 101 redenen om voor Argenta te werken. Deze vacature is te kort om ze allemaal op te sommen maar dit willen we je zeker al meegeven:
  • Werken bij Argenta is werken bij een duurzame werkgever in hartje Antwerpen.
  • Je voelt je meteen welkom bij ons. Je komt terecht in een payrollteam van 5 collega’s die klaarstaan om je te helpen en deel uitmaken van een groter HR-team.
  • We luisteren naar jou en investeren in je carrière. Zo krijgt je talent alle kansen. Maar niet ten koste van alles. Bij Argenta heb je ook nog tijd voor wat anders. Gezonde groei, noemen we dat.
Ontdek alle 101 redenen om voor Argenta te werken.

En bovendien:

• Een functie met heel wat verantwoordelijkheden, zelfstandigheid en ontplooiingskansen
• De kans om mee te bouwen aan het Argenta van de toekomst
• Glijdende werktijden
• Een vast contract van onbepaalde duur
• Een marktconform brutoloon
• Een hospitalisatieverzekering
• Een groepsverzekering
• Maaltijdcheques
• Een cafetariaplan (Je kunt het bedrag van je 13de maand inzetten om tegen voordelige voorwaarden bijvoorbeeld een nieuwe fiets, een nieuwe smartphone of extra verlofdagen aan te kopen.)


Contact

Solliciteer snel online en ontdek jouw reden om bij Argenta te werken! Met vragen kan je terecht bij Hanne Coolkens via Hanne.coolkens@argenta.be.

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...