Ga naar de inhoud

IT Service & Vendor Manager

Functie

Als  IT Service & Vendor Manager maak je deel uit van het Service Management & Operations team binnen IT Infrastructure & Operations. Vanuit je functie garandeer je de stabiliteit, kwaliteit, risicobeheersing en de continuïteit van de huidige en toekomstige productieomgeving binnen de toegewezen IT development value streams/shared services. Je bent eveneens verantwoordelijk voor het opvolgen, bijsturen en uitbouwen van duurzame partnerships met derde partijen die hiervoor nodig zijn, om zo, (kosten-)efficiënt een optimale beschikbaarheid van de applicaties te garanderen.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Bewaken, rapporteren en communiceren over de kwaliteit, stabiliteit en continuïteit van de productieomgeving, in samenwerking met de Solution Manager, om objectieve en duidelijke informatie te verstrekken aan de stakeholders.
  • Bepalen van de conformiteit van het IT-landschap en input leveren aan de value stream roadmaps, teneinde over een stabiele, veilige, kostenefficiënte en altijd beschikbare en ondersteunende serviceomgeving te beschikken.
  • Bepalen van de LCM-roadmap en budget en dit laten borgen in de value stream roadmaps.
  • Aansturen van leveranciers, inclusief jaarlijkse budgetsamenstelling en- bewaking, alsook het zoeken naar optimalisaties in samenwerking met vendor management en procurement om over kwaliteitsvolle en kostbewuste oplossingen en services te beschikken.
  • Zoeken naar optimalisaties in werking en samenwerking, zowel bij interne teams als met leveranciers.
  • Proactief sturen van de vertaalslag van nieuwe of veranderende verwachtingen en behoeften binnen de organisatie die aan leveranciers worden gesteld, als input voor sluitende contractclausules.

Profiel

Wat verwachten wij ?

  • Een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • 8 jaar relevante werkervaring binnen een IT-omgeving, waarvan 5 jaar binnen een IT outsourcing omgeving met eindverantwoordelijkheid;
  • Ervaring met people management en coördineren van teams;
  • Kennis van sourcingmodellen en financiële implicaties;
  • Brede IT- en technologische kennis en -ervaring.
  • Ervaring met ITIL-processen en zowel waterfall- als agile methodologie;
  • Ervaring in de financiële sector, bij voorkeur in retail banking of verzekeren;
  • Een open blik naar markttrends;
  • Communicatief sterk – zowel mondeling als schriftelijk – inclusief presenteren;
  • Ondernemend – hands-on, volhardend doch diplomatisch;
  • Proactief, assertief en zelfstandig;
  • Helikopterbeeld over zowel applicatie als infrastructuur;
  • Stressbestendig & flexibel;
  • Analytisch & oplossings-/resultaatgericht;
  • Teamplayer.

Aanbieding

Wat bieden wij?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein;
  • Een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen;
  • Een prettige werksfeer in een team dat successen viert en ervaringen deelt;
  • Een goede balans tussen werk en privé door onder andere flexibele werktijden;
  • Een contract van onbepaalde duur;
  • Een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen, …

Contact

Heb je een vraag over deze vacature? Stuur dan een mailtje naar Karine Geurts via jobs@argenta.be
Wil jij onze nieuwe Service Manager worden? Solliciteer dan snel online!

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...