Ga naar de inhoud

Programma manager Contactcenter & Kantoren

Functie

Als programmamanager distributie maak je de vertaalslag van een bedrijfsbrede visie naar een programma-roadmap van samenhangende veranderinitiatieven en projecten. Daarin identificeer je de prioriteiten en de benodigde budgetten en resources zodat de strategische realisatie mogelijk wordt.


Wat je concreet doet?

  • Als programmamanager binnen de commerciële afdeling sta je in voor het vertalen van de strategie en visie op vlak van onze menselijke kanalen, zelfstandig kantorennet en contact center, naar een programma-roadmap en businesscase. Daarin heb je verschillende verantwoordelijkheden:
    • Je hebt een transversale rol waarbij je instaat voor het aligneren en prioriteren van initiatieven en projecten overheen verschillende afdelingen.
    • Je beheert de scope
    • Je stuurt en volgt de programma roadmap en werking op, met inbegrip van het aansturen van de projectmanagers en specifieke programmamedewerkers aan met als doel hen te ondersteunen en begeleiden in het plannen, structureren, opvolgen en coördineren van projecten.
    • Je maakt een correcte en haalbare begroting op voor de roadmap. Je waarborgt de projectbudgetten en je volgt die continu op tot aan de oplevering van de programma-roadmap.
    • Je maakt een geconsolideerd en geïntegreerd change- en communicatieplan op en implementeert het.

Profiel

Je persoonlijkheid


Een supermens hoef je niet te zijn om bij Argenta te werken. Gewoon jezelf zijn is prima. Bij ons geen zware protocollen of strikte dresscodes. We houden het liever eenvoudig en ongedwongen.

Luisteren naar collega’s vinden we vanzelfsprekend. Teamspelers hebben dan ook een streepje voor. En vooral teamspelers die pragmatisch werken, die gaan voor een positieve aanpak en focussen op de essentie.

Als programmamanager distributie beschik je over een sterk analytisch vermogen, ben je zeer gestructureerd en georganiseerd en kun je snel beslissingen nemen.

Uiteraard bezit je sterke communicatieve vaardigheden en een goede dosis overtuigingskracht. Je komt immers in contact met verschillende stakeholders. Je bent klantgericht en je brengt ook moeilijke boodschappen begrijpelijk en kernachtig over.

Je bent daarnaast een people manager en je kunt mensen coachen. Je combineert dat met de vaardigheden om je team op organisatorisch en inhoudelijk vlak te begeleiden en te laten ontwikkelen.

Ten slotte werk je graag in een omgeving die voortdurend evolueert en ben je stressbestendig en resultaatgericht. Je hebt ook een kritische houding en denkt oplossingsgericht om zo een optimale oplevering van programma resultaten voor  de verschillende betrokken afdelingen te realiseren.

 

Je ervaring

  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt 5 jaar relevante ervaring in projectmanagement of programmamanagement.
  • Je hebt kennis van de financiële sector en trends (marktevoluties, enz.).
  • Je hebt ervaring met sales performance trajecten bij retail distributienetwerken (o.m. tooling en dashboarding)
  • Je hebt ervaring met de werking van een contact center.
  • Je hebt ervaring met agile werken.
  • Je begrijpt en spreekt de taal van de IT-organisatie en hebt kennis van IT-applicaties.
  • Ervaring met CRM-implementatie is een grote plus.

Aanbieding

Er zijn 101 redenen om voor Argenta te werken. Deze vacature is te kort om ze allemaal op te sommen maar dit willen we je zeker al meegeven:

Werken bij Argenta is werken bij een duurzame werkgever in hartje Antwerpen.
Je voelt je meteen welkom bij ons. Je komt terecht bij fantastische collega’s die klaarstaan om je te helpen.
We luisteren naar jou en investeren in je carrière. Zo krijgt je talent alle kansen. Maar niet ten koste van alles. Bij Argenta heb je ook nog tijd voor wat anders. Gezonde groei, noemen we dat. 

Ontdek alle 101 redenen om voor Argenta te werken.

En bovendien:


• Een functie met heel wat verantwoordelijkheden, zelfstandigheid en ontplooiingskansen kans om mee te bouwen aan het Argenta van de toekomst

• Een job op de hoofdzetel van Argenta in Antwerpen, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer
• Glijdende werktijden
• Een vast contract van onbepaalde duur
• Een aantrekkelijk brutoloon
• Een hospitalisatieverzekering
• Een groepsverzekering
• Maaltijdcheques
• Een cafetariaplan (je kunt het bedrag van je 13de maand inzetten om tegen voordelige voorwaarden bijvoorbeeld een nieuwe fiets, een nieuwe smartphone of extra verlofdagen aan te kopen)

Contact

Indien je interesse hebt, gelieve dan contact op te nemen met Evelyn Kerstens. 

(Evelyn.kerstens@argenta.be)

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...