Ga naar de inhoud

Relatiebeheerder Kantoor La Louvière

Functie

Doel van de functie

Als relatiebeheerder beheer je de klantenportefeuille van het kantoor commercieel en administratief. Je bouwt deze portefeuille proactief (volgens de methodiek van relatiebankieren) uit, om zo bij te dragen tot de performante organisatie en commerciële activiteit van het kantoor. Je zorgt ervoor dat het kantoor rendabel is en een referentiepunt wordt. Hiertoe integreer je je in het werkgebied van het kantoor en neem je proactief deel aan lokale activiteiten in functie van de duurzame uitbouw en groei van het kantoor.

Je takenpakket bevat onder andere:

  • Proactief met klanten in gesprek gaan om hun behoeften te detecteren en hun verwachtingen correct in te schatten. Dit doe je op de sleutelmomenten in de klantenrelatie.
  • Permanent onderhouden van het contact met klanten om een stevige vertrouwensrelatie te bouwen.
  • Het correct en volledig voeren van communicatie met zowel interne als externe partijen (telefonisch en schriftelijk) om vragen en problemen op te vangen en te beantwoorden.
  • Verstrekken van ondersteunende adviezen over financiële producten op maat van de klant en bevindingen en conclusies helder en overtuigend overbrengen, zodat de klant het juiste product kan kiezen.
  • Met gedrevenheid de opgelegde doelen realiseren of overtreffen om bij te dragen aan de groepsdoelstellingen van Argenta.
  • Samenwerken met collega’s en informatie delen zodat het kantoor de klantenbehoeften kent en zo de klant beter kan bedienen.
  • Invulling geven aan het uitbouwen van een voorbeeldrol binnen het vast kantoor om bij te dragen tot de duurzame uitbouw en groei van het net.
  • Steeds de zaken correct en transparant regelen voor de klant, met alle nodige aandacht om ook administratief alles correct af te handelen volgens de externe regels (wettelijke voorschriften, FSMA-adviezen) en de interne bepalingen (inspectie, compliance). Zo kun je de klant de allergrootste garantie op correctheid en professionaliteit bieden.

Profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Een bachelordiploma;
  • Minstens 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Een goede commerciële kennis en feeling;
  • Algemene kennis van de 4 pijlers (dagelijks bankieren, lenen, verzekeren en beleggen);
  • Specialisme in minimaal 2 van deze pijlers;
  • Een klantgerichte en resultaatgerichte ingesteldheid;
  • Discreet kunnen omgaan met vertrouwelijke informatie;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je bent stressbestendig, assertief en vastberaden om weerstand om te buigen naar oplossingen en gedragenheid.

Aanbieding

Wat bieden wij?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein;
  • Een tewerkstelling bij een duurzaam, groeiend en dynamisch bedrijf;
  • Een prettige werksfeer in een team dat successen viert en ervaringen deelt;
  • Een contract van onbepaalde duur;
  • Een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen,…

      Contact

      Wie contacteren?

      Ben jij de persoon die we zoeken? Solliciteer dan snel online! Met vragen kun je terecht bij Menoodj Bharatsingh via jobs@argenta.be.

      deel deze job

      In het kort

      www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

      Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...