Ga naar de inhoud

Service & Vendor Manager – Focus Financiële Optimalisatie

Functie

Als Service & Vendor Manager met focus op financiële optimalisatie maak je deel uit van het Service Management & Operations team binnen IT Infrastructure & Operations. Vanuit je functie initieer en beheer je initiatieven ter optimalisatie van de operationele non-labor kosten (decom, opvolgen Azure kosten, …) en werk je kort samen met de andere service & vendor managers zodoende de stabiliteit, kwaliteit, risicobeheersing en continuïteit van de huidige en toekomstige productieomgeving te garanderen.

Je belangrijkste taken zijn:  

  • Identificatie van optimalisaties in non-labor kosten;
  • Initiëren, bewaken, rapporteren en communiceren over optimalisaties en duidelijke informatie te verstrekken aan de stakeholders;
  • Azure financiële opvolging verder inrichten en beheren:
    • gerelateerde processen & werkinstructies uitwerken alsook embedden in de organisatie.

Profiel

Wat verwachten wij van jou?

  • Een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Ruime ervaring met operationeel beheer van complexe infrastructuur- en applicatielandschappen;
  • Ervaring in outsourcing omgevingen;
  • Brede IT- en technologische kennis en -ervaring;
  • Ervaring met Azure en financiële opvolging;
  • Algemeen financieel inzicht (ruimer dan enkel Azure);
  • Ervaring met ITIL-processen en zowel waterfall- als agile methodologie;
  • Ondernemend - hands-on, volhardend doch diplomatisch;
  • Sterke organisatie- en planningskills;
  • Proactief, assertief en zelfstandig.

Aanbieding

Wat bieden wij?

  • Een functie met veel verantwoordelijkheid, autonomie en ontplooiingskansen binnen een breed werkdomein;
  • Een tewerkstelling bij een groeiend en dynamisch bedrijf in Antwerpen;
  • Een prettige werksfeer in een team dat successen viert en ervaringen deelt;
  • Een goede balans tussen werk en privé door onder andere flexibele werktijden;
  • Een contract van onbepaalde duur;
  • Een marktconform salaris aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid om in te schrijven op ons cafetariaplan, 30 verlofdagen,…

Contact

Heb je een vraag over deze vacature? Stuur dan een mailtje naar Karine Geurts via jobs@argenta.be
Wil jij onze nieuwe service & vendor manager worden? Solliciteer dan snel online!

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...