Ga naar de inhoud

Stage - Contactcenter

Functie

Klaar voor een eerste leerrijke werkervaring in een dynamische omgeving? Argenta biedt je de kans om te proeven van het echte bedrijfsleven. Voor het contactcenter zijn we op zoek naar een enthousiaste stagiair die ons wil helpen met het optimaliseren van onze dagelijkse werking.

Wat je precies doet?

  • Je maakt enkele filmpjes die uitleg geven bij de verschillende tools en programma’s die gebruikt worden, zowel door de medewerkers van het contactcenter als de agenten in het kantorennet. Zo willen we de onboarding van nieuwe contactcentermedewerkers vlotter laten verlopen via korte filmpjes voor verschillende veelgebruikte programma’s.
  • Je stelt tutorials op voor de toolings die de kantoormedewerkers gebruiken in hun verkoopsgesprekken.
  • Je leert de werking van het contactcenter kennen door mee te volgen met verschillende collega’s.
  • Je krijgt de kans om zelf met een plan van aanpak te komen en dit ook end-to-end uit te werken.

Profiel

Je persoonlijkheid

Een supermens hoef je niet te zijn om bij Argenta te werken. Gewoon jezelf zijn is prima. Bij ons geen zware protocollen of strikte dresscodes. We houden het liever eenvoudig en ongedwongen.

Luisteren naar collega’s vinden we vanzelfsprekend. Teamspelers hebben dan ook een streepje voor. En vooral teamspelers die pragmatisch werken, die gaan voor een positieve aanpak en focussen op de essentie. Geen problemen, maar oplossingen. Geen blabla, maar klare taal.

De ideale stagiair in het contactcenter is een communicatief vaardig persoon die weet van aanpakken. Om deze opdracht tot een goed einde te brengen zal je met verschillende stakeholders moeten samenwerken. Er wordt dan ook een hoge mate van zelfstandigheid van je verwacht.

Aanbieding

Er zijn 101 redenen om voor Argenta te werken. Deze vacature is te kort om ze allemaal op te sommen maar dit willen we je zeker al meegeven:

  • We bieden je een leertraject in een operationele omgeving waarin je de verantwoordelijkheid krijgt om je opdracht zelf vorm te geven en end-to-end uit te werken. Je wordt begeleid door een ervaren coach die je ook zal helpen om inzicht te krijgen in je eigen sterktes en communicatiestijl.
  • Naast je opdracht nemen we je mee in de dagelijkse werking van een contactcenter. Zo krijg je de kans om mee te luisteren bij medewerkers en ook mee te volgen bij de traffic controller. Verder kan je eens mee aansluiten bij de operationele meetings en de wekelijkse planning.
  • Het contactcenter is een erg dynamische omgeving die nog veel andere facetten kent die je kan ontdekken.

Ontdek alle 101 redenen om voor Argenta te werken

Contact

Wil jij het contactcenter van Argenta komen versterken? Solliciteer dan snel online!
Met vragen kun je terecht bij Hanne Coolkens via jobs@argenta.be.
We kijken ernaar uit om jou te ontmoeten!

deel deze job

In het kort

www.argentajobs.be is de jobsite van Argenta België en Argenta Nederland.

Je vindt er alles over werken bij Argenta, onze jobs, getuigenissen...